مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-04سياسي

علما برای ایجاد وحدت اسلامی و دوری از تفرقه تکلیف شرعی دارند 


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که علما برای ایجاد وحدت تکلیف شرعی دارند، گفت: نظریه امام راحل ایجاد اتحاد میان و داخل کشورهای اسلامی بود.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که علما برای ایجاد وحدت تکلیف شرعی دارند، گفت: نظریه امام راحل ایجاد اتحاد میان و داخل کشورهای اسلامی بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در کنگره بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت علامه ملاعلی یاورجعفری، ایشان را فردی دانست که همواره آرمان های امام راحل را دنبال می کرد و تصریح کرد: علامه یاور جعفری در راه وحدت و آزادی از اسارت استعمارگران و شیطان تلاش و مجاهدت کرد.

وی همچنین ملت ایران و افغانستان را ملت متحد و یکپارچه دانست و بیان کرد: هر دو کشور با وجود اقوام مختلف با یک دیگر زندگی مسالمت آمیز داشتند تا این که استعمار پیر به سرکردگی انگلستان و پس از آن ابرقدرت های جهان برای تامین منافع خود، ملت مظلوم و مصیب زده افغانستان را گرفتار مصائب فراوان کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به رشادت های ملت به ویژه علمای افغانستان در راه مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد ملت افغانستان اخراج سه ابرقدرت جهانی در سه مقطع زمانی مختلف از کشورشان است که همه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما برای ایجاد وحدت اسلامی و دوری از تفرقه تکلیف شرعی دارند 

علما برای ایجاد وحدت اسلامی و دوری از تفرقه تکلیف شرعی دارند